«На самоті видно далі, на самоті більше слів»

   Певне, що саме так я і пишу про свої роздуми найкраще. На самоті і обов’язково у супроводі музики. В останній час – це блюз або щось ну дуже ліричне. Така собі еволюція музичних вподобань: від жорстокого металу до блюзу, мелодійного/спокійного року. Музика повинна проходити крізь мене, наповнювати образами, кольорами, словами, спогадами. Тільки так я зможу відійти від берега реальності і, загубившись у хвилях емоцій, виплеснути свою вічну філософію думок на лист.

   Мене звати Марина, але для близьких просто Мар. На момент написання цієї статті мені 17 років, навчаюсь на інженера-системотехніка в рідному місті.  Незважаючи на обрану спеціальність, я — цілковитий гуманітарій, що видно у моїх вподобаннях, які згодом і будуть проявлятись на цій сторінці.

Чому «Хіба story…»?

Бо тут будуть історії з простого життя (і не тільки мого), а слово «хіба» — це частина рядка однієї пісні, під яку у мене з’явилась ідея цього блогу. Власне кажучи, я створювала і оформлювала сторінку під супровід моїх улюблених Океан Ельзи.
І що особливо цікаво, коли закінчувалась мелодія – я переставала писати. Ніби зникали незримі порухи у душі, які знаходили потрібні слова.

Пишу українською або російською?

Та хоч би й польською мовою, якщо зможу звичайно. 🙂
Всі нариси/статті/нотатки будуть писатись тією мовою, якою я відчуваю дану тематику.
Це зовсім не залежить від того, що в останній час стало модно бути патріотом. Українську мову я вважаю дуже чуттєвою, мелодичною. А російською — просто краще формулюю складні поняття, думки, бо маю ширший словниковий запас (регіон проживання має вплив).

О Боже, тут не вистачає тире або коми!

Так, зізнаюсь, що пунктуація — не моя сильна сторона. Але буду  ставити знаки так, щоб було приємно читати і розуміти суть.

P.S. Якщо Ви хочете відчути цю статтю глибше або просто наближено до тієї атмосфери як вона створювалась, то пропоную дві пісні ОЕ: «Не опускай свої очі», «Коли тобі важко».

Добавить комментарий

